Leadsgenerering
Få flere leads med godt innhold!Ønsker du å komme raskt i gang med leadsgenerering og gjennomføre en god markedsstrategi? Da er dette midt i blinken for deg!
Om leadsgenerering
Vi har løsningen på ditt problem!
Utfordringen
Du driver en liten eller mellomstor bedrift og har prøvd ulike tiltak for å genere leads. Det er stadig nye trender å holde seg oppdatert på, og du synes det virker overveldene å gjennomføre en langsiktig og god markedsstrategi som faktisk gir resultater. Du har vurdert mange ulike løsninger, men er uikkert på hvor gode resultater det vil gi, hvor mye av dine tidsresurser det vil kreve og om du vil få en god nok return på investeringen.
Løsningen
Du leier inn et markedsledende team til en vennlig fastpris – som kan starte allerede i dag. Vi utvikler sammen en strategi som du godkjenner. Når vi har fått grønt lys gjennomfører vi strategien og leverer på alle aktivitetsmål. Vi tilpasser strategien underveis basert på hva vi ser gir best resultater, så vi alltid jobber så effektivt som mulig for deg. Du får en fortusigbar hverdag, nye og gode leads, bygger merkevaren og frigjør tiden din til andre ting.
Høres dette ut som en fristende løsning?
Menneskene
Vi er klare for å hjelpe deg.
Vi er lidenskapelig opptatt av både salg og innholdsproduksjon. Dette gir oss en kombinert ekspertise som gir gode resultater på leadsgenerering gjennom inbound markedsføring og økt konvertering. For deg betyr det at du kan få en solid strategi og et dedikert team som jobber for å engasjere dine målgrupper og sikrer deg en jevn strøm av kvalifiserte leads. Uavhengig om du trenger noen som kan fungere som din markedsavdeling, eller supplere teamet deres kan vi skreddersy en løsning til dere.
Fredric Lundgaard
Salg og markedsføring
Erfaren B2B salgsleder med ekspertise på moderne og digitale salgsprosesser kombinert med inbound markedsføring.
Espen Fyksen
Innholdsproduksjon og merkevare
Emmy-nominert film- og TV-skaper med ekspertise på merkevarebygging og innholdsproduksjon.
Prosessen
Slik fungerer samarbeidet
Kartlegging og strategi
Vi starter med en strategi- og kartleggingsfase for å definere mål, og jobbe frem en passende strategi. Dette arbeidet kan innebære å fordype seg i markedet, lage buyer personas, sette opp kundereisen, definere mål og vurdere ulike tiltak og aktivitetsmål.
Testing og ulike tiltak
Når vi har kjøtt på beinet og en strategi på plass er det flere tiltak og verktøy vi kan ta i bruk. Det kan være optimalisering av nettsider, filmproduksjon, blogging, events og webinar, nyhetsbrev, annonsering, publisering i sosiale medier, SEO arbeid osv.
Fortsette med treffsikkerhet
Etter å ha tilpasset strategien basert på de tiltakene og verktøyene som ga best resultat fortsetter vi jobben med å generere leads gjennom godt innhold i henhold til en avtalt aktivitetsplan. Vi fortstter med tilpassinger underveis basert på hva som gir best resultater.
Nysgjerrig?
Book en prat med oss
Vi gir deg gjerne innspill og introduserer oss nærmere så dere kan vurdere om et samarbeid er interessant. Helt uforpliktende selvsagt.
Ta gjerne kontakt med oss
Nydalsveien 33, 0484 Oslo
+47 915 44 994
hei@elature.no